Purite, Mydło Sól z Morza Martwego, kostka 100-120 g

Purite

Naturalne mydło z solą z Morza Martwego. Nie zawiera konserwantów, sztucznych barwników i aromatów.

Naturalna sól z Morza Martwego ma wyjątkowe właściwości pielęgnacyjno-lecznicze, terapeutyczne i relaksacyjne. Bogata jest w magnez, potas, wapń, brom, jod, żelazo i inne minerały i pierwiastki śladowe.

Skutecznie oczyszcza, nawilża i wygładza skórę, przyspiesza metabolizm, poprawia krążenie, łagodzi bóle reumatyczne, niweluje pourazowe bóle stawów, mięśni i kości oraz łagodzi niektóre objawy chorób skóry (np.łuszczycy i egzemy). Jest skuteczna w walce z cellulitem. Drobinki soli delikatnie usuwają martwy naskórek.

Masło shea ma właściwości nawilżające, zmiękczające skórę, kojące, przeciwzmarszczkowe. Pozostawia na skórze cieniutki film, co zapewnia optymalne natłuszczenie i nawilżenie skóry. Do wszystkich typów skóry. Ulega biodegradacji.
Skład: oliwa z oliwek, olej kokosowy, olej rzepakowy, masło shea, olej arganowy, sól z Morza Martwego, woda destylowana, wodorotlenek sodu, olejki eteryczne: eukaliptusowy, lemongrassowy.

Skład INCI: Cocos Nucifera (Coconut) Oil, Brassica Campestris (Oleifera Oil), Aqua, Olea Europaea (Olive) Fruit Oil, SODIUM HYDROXIDE , Butyrospermum Parkii (Shea) Fruit Butter, Marine salt, Argania spinosa Kernel Oil, Cymbopogon flexuosus Oil, Eucalyptus globulus Leaf Oil, Mica

Purite, Mydło Sól z Morza Martwego, kostka 100-120 g