Bania Agafii, Kamczacki scrub do ciała, termalny, 100 ml

Scrub do ciała o działaniu rozgrzewającym. Doskonale złuszcza zrogowaciały naskórek, głęboko odżywia i nawilża skórę ciała. Ma działanie bakteriobójcze.

Scrub ma działanie rozgrzewające, złuszcza zrogowaciałe komórki skóry, otwiera i oczyszcza pory, przyczynia się do głębokiego odżywienia i nawilżenia. Po zastosowaniu scruba skóra staje się miękka i gładka.

Sól kamczackich źródeł termalnych wzmaga cyrkulację krwi i odnawia pracę komórek skóry.

Krasnorosty (Algi brunatne) zawierają witaminy i karoten, nawilżają, a także mają działanie rozgrzewające.

Olej sosny górskiej ‘Pumilio’ zawiera aminokwasy, witaminy F i E, dzięki czemu głęboko odżywia skórę.

Organiczny ekstrakt wiązówki wykazuje działanie kojące i bakteriobójcze.

Skład INCI: Aqua, Olea Europaea (Olive) Fruit Oil, tearic Acid, Cetearyl Alcohol, Ascophyllum Nodosum Extract (extract of red algae), Pinus Pumilio Leaf Oil (oil of Pinus pumila), Organic Sargassum Filipendula Extract (organic extract meadowsweet), Rapa (salt Kamchatka thermal sources), Parfum, Tocopherol, Benzyl Alcohol, Benzoic Acid, Sorbic Acid, Citric Acid.

Bania Agafii, Kamczacki scrub do ciała, termalny, 100 ml