FAQ

Poniżej znajdziesz zestaw najczęściej zadawanych pytań.
Jeśli nie znajdziesz tu odpowiedzi, napisz do nas.






1. SKŁADANIE ZAMÓWIEŃ

1. Wybierz produkty, które Cię interesują i dodaj je do koszyka klikając przycisk “Do koszyka”, który znajduje się obok produktu.
2. Gdy już skompletujesz swój koszyk, kliknij w ikonkę w prawym górnym rogu, a następnie przejdź do realizacji zamówienia.
3. Jeśli posiadasz kod rabatowy wpisz go w polu do tego przeznaczonym pod listą produktów.
4. Następnie kliknij przycisk “Realizuj zamówienie”.
5. Jeśli jesteś zalogowana dane adresowe uzupełnią się automatycznie. Jeśli chcesz złożyć zamówienie jako Gość uzupełnij odpowiednie pola.
6. Wybierz preferowaną formę dostawy i płatności.
7. Zaakceptuj wymagane zgody i kliknij przycisk “Kupuję i płacę”.
8. Strona przekieruje Cię do płatności Payu lub w przypadku przelewu tradycyjnego wyświetlą Ci się dane do płatności i numer zamówienia.
9. W wiadomości mailowej otrzymasz potwierdzenie przyjęcia zamówienia.
Nie, zamówienie możesz złożyć również jako Gość bez konieczności rejestracji konta. Natomiast zachęcamy do założenia konta klienta, będziesz mieć możliwość śledzenia swojego zamówienia, tworzenia listy życzeń i ulubionych produktów oraz dokonywania zwrotów w wygodny sposób.
Do opłaty zamówienia możesz łatwo powrócić. Wystarczy, że się zalogujesz na swoje konto, a następnie przejdź do zakładki „zamówienia”. W podglądzie znajdziesz przycisk "opłać zamówienie", który przeniesie Cię do strony płatności PayU.

Zamówienia złożone z pozycji gościa, możesz opłacić przelewem bankowym na poniższe dane:

BANK ING 11 1050 1445 1000 0092 5459 6217

PIGMENT S.C. ul. E. Jerzmanowskiego 14/45 30-836 Kraków

W tytule przelewu należy podać numer zamówienia. Realizacja nastąpi po zaksięgowaniu wpłaty na rachunku bankowym,
Zachęcamy do kontaktu poprzez czat lub infolinię, sprawdzimy dostępność ulubionego produktu w drogerii stacjonarnej oraz odpowiemy na wszelkie pytania z nim związane.
Zachęcamy do kliknięcia guzika powiadomienia, który znajduje się zaraz przy niedostępnym produkcie. W momencie, kiedy preparat pojawi się ponownie w naszym sklepie internetowym, dostaniesz wiadomość mailową z informacją zwrotną. Jeżeli zechcesz, możemy polecić Ci inne kosmetyki o podobnym działaniu.
Jeśli zamówienie nie zostało jeszcze skierowane do wysyłki i nie otrzymało statusu “wysłane” możesz skontaktować się z nami i poprosić o jego anulacje. W przypadku anulacji opłaconych zakupów zwrot środków zostanie zlecony na konto, z którego zostały opłacone.



2. PROMOCJE

Sprawdź czy w koszyku znajdują się produkty w promocyjnej cenie, jeśli tak rabat na te pozycje nie zostanie uwzględniony, ponieważ kody rabatowe nie łączą się z innymi akcjami promocyjnymi. Szczegóły znajdziesz w regulaminie. Zerknij również czy kod rabatowy został poprawnie wpisany, być może wkradła się literówka. Jeśli jednak rabat nie naliczył się, a wszystkie warunki promocji zostały spełnione prosimy o kontakt z biurem obsługi klienta na czacie lub telefonicznie - pomożemy wyjaśnić sytuację.
Promocje tygodniowe są dostępne za równo stacjonarnie jak i w sklepie online. Pozostałe akcje rabatowe mogą występować w jednym lub w obu kanałach sprzedaży. Informujemy o tym w naszym newsletterze. Zachęcamy również do kontaktu z biurem obsługi klienta, pomożemy sprawdzić czy dama promocja obowiązuje również stacjonarnie. 
Informacje znajdziesz w osobnej zakładce PROMOCJE. Zachęcamy również do zapisu do newslettera, co tydzień otrzymasz wiadomości z ciekawymi akcjami promocyjnymi.



3. DOSTAWA

Standardowy czas realizacji zamówień wynosi do 3 dni roboczych, natomiast zazwyczaj opuszczają nasz magazyn do 24h. Następnie paczki przekazywane są firmom kurierskim (firma przewozowa powinna dostarczyć paczkę w ciągu 24-48h) lub transportowane są do punktów stacjonarnych.
Jak najbardziej. Przesyłka zagraniczna realizowana jest za pośrednictwem kuriera GLS i jej koszt jest uzależniony od strefy dostawy:
Austria, Belgia, Czechy, Holandia, Litwa, Luksemburg, Niemcy, Słowacja, Słowenia, Węgry - 50 PLN
Chorwacja, Dania, Estonia, Finlandia, Francja, Hiszpania, Irlandia (z wyłączeniem Irlandii Północnej), Łotwa, Portugalia, Rumunia, Szwecja, Włochy - 70 PLN
Bułgaria, Grecja - 100 PLN
Oczywiście, taka forma dostawy jest dostępna, jej koszt wynosi 2 zł. Przy składaniu zamówienia wystarczy wybrać Odbiór osobisty w Krakowie i wskazać jedną z drogerii.
Jeśli odbiór w wybranej drogerii jest niedostępny zachęcamy do wybrania innego punktu odbioru, skorzystania z wysyłki kurierskiej lub odbioru w paczkomacie. Darmowa dostawa jest już dostępna od 199 zł.
Kurier powinien powiadomić Cię wcześniej o próbie doręczenia przesyłki w wiadomości mailowej, sms lub telefonicznie. Jeśli jednak nie otrzymasz informacji o przesyłce od przewoźnika prosimy o kontakt z biurem obsługi klienta.



4. KARTA PODARUNKOWA

Jeśli posiadasz bony zakupione stacjonarnie należy przesłać zdjęcie przekroślonej karty na czacie lub wiadomości mailową z prośbą o wygerewania kodu do wykorzystania w sklepie online. W odpowiedzi na wiadomość otrzymasz kod karty podarunkowej do wpisania w koszyku na stronie internetowej.
Jak najbardziej, wystarczy pokazać kod z karty podarunkowej online przy kasie podczas zakupów w sklepie stacjonarnym.
Tak, karta jest jednorazowa i należy ją wykorzystać podczas jednych zakupów.
Karta podarunkowa jest ważna przez 5 lat od momentu wygenerowania kodu karty podarunkowej,



5. PORADA EKSPERTA

Chętnie pomożemy w dopasowaniu pielęgnacji do potrzeb oraz wymagań Twojej skóry. Zachęcamy do kontaktu z naszymi ekspertkami na czacie, mailowo, telefonicznie lub przez Messenger. Pomożemy Ci osiągnąć upragniony efekt.
Skład produktu znajdziesz na naszej stronie internetowej w karcie produktu w drugiej zakładce w opisie. Gdy klikniesz “Skład” zobaczysz listę składników.

Jeżeli nie znalazłeś składu produktu, prosimy o kontakt na czacie lub telefonicznie, sprawdzimy go dla Ciebie i dodamy na karcie produkty.
Porady takiej możemy dokonać jedynie, jeśli używasz/używałaś któregoś z podkładów lub kremów BB, jakie mamy aktualnie w ofercie. Znajdziesz je na naszej stronie:

https://drogeriapigment.pl/74-podklady-do-twarzy
https://drogeriapigment.pl/1140-kremy-bb
https://drogeriapigment.pl/1141-kremy-cc


Wtedy możemy wykonać porównanie kolorów i wybrać najbardziej zbliżony odcień.



6. ZWROTY

Zwrotu możesz dokonać TUTAJ. Po wypełnieniu formularza przyjmiemy Twoje zgłoszenie, poinformujemy Cię o tym w wiadomości mailowej. Jeśli nie otrzymasz etykiety zwrotnej od razu prosimy o chwilkę cierpliwości, może to zająć kilka minut. Prosimy wtedy o sprawdzenie linku, który otrzymasz w mailu, pod nim jest gotowa etykieta do wydruku.
Nasi Goście mają możliwość darmowych zwrotów za pośrednictwem punktów odbioru DPD pickup. Po wypełnieniu formularza zwrotów należy nakleić etykietę na paczkę i zanieść do najbliższego punktu DPD pickup. Listę punktów znajdziesz TUTAJ
Tak, natomiast wtedy koszty zwrotu pozostają po Twojej stronie, darmowe zwroty są jedynie za pośrednictwem DPD pickup.