Promocja 70% - wyprzedaż w Drogerii Pigment! Zobacz ofertę

Kategorie

Skóra stóp jest bardzo specyficzna, ponieważ nie posiada gruczołów łojowych, przez co jest sucha, za to ma, zaraz za pachami, najwięcej gruczołów potowych. Pielęgnacja takiej skóry jest trudna, ale nie niemożliwa.
Gdy skóra nadmiernie się poci może powodować dyskomfort przez nieprzyjemny zapach towarzyszący potowi, permanentnie wilgotne stopy są też doskonałym miejscem do rozwoju grzybów. Co robić w tym wypadku?
Za przyjaciół mieć: dezodorant i antyperspirant do stóp oraz talk do stóp.
Dezodorant do stóp czy antyperspirant?
Najlepiej jedno i drugie! Dezodorant do stóp ma za zadanie odświeżyć i zniwelować nieprzyjemny zapach spowodowany potem. Ma on przeważnie formę aerozolu, który rozpyla się na skórę stopy. Antyperspirant do stóp może przyjąć formę kremu lub płynu w atomizerze, który ma ograniczyć potliwość. Ma także działanie przeciwbakteryjne, które minimalizuje ryzyko powstania infekcji. Antyperspirant i dezodorant do stóp mają pomóc stopom utrzymać świeżość na dłużej bez poczucia dyskomfortu.
Kiedy przyda się zasypka do stóp?
Stopy narażone są na podrażnienia i urazy, wilgotna skóra ma skłonność do powstawania odcisków i odparzeń zwłaszcza w upalne dni i w źle dopasowanym obuwiu. Aby złagodzić powstałe uszkodzenia należy sięgnąć po talk do stóp. Pozwala on utrzymać świeżość i suchość przez cały dzień. Zasypka do stóp sprawi, że skóra będzie mniej narażona na otarcia. Jest niezbędna w pielęgnacji stóp ze skłonnością do pocenia, ponieważ talk do stóp absorbuje wodę a dodatkowe substancje aktywne powstrzymują rozwój bakterii. Wybierz najlepszy dla siebie preparat i przekonaj się, że potliwość stóp z najlepszą pielęgnacją to żaden problem.

Antyperspiranty i zasypki

4 produktów