Purite, Oleum Zdrowe Naczynka, 30 ml

Purite

Czynne składniki zawarte w kwiatach i korze kasztanowca stosuje się w leczeniu pajaczków, żylaków, zakrzepowego zapalenia żył, zastoin żylnych,
obrzęków kończyn, zaburzeń w ukrwieniu tkanek, kurczów mięśni oraz bólów stawów i kości.

Leczy pękniecia skóry i zastarzałe rany. Doskonałe w łagodzeniu
dolegliwości z krwawiących i obrzmiałych hemoroidów.
Na twarz: ujedrnia i wygładza skórę, doskonałe do cery z popękanymi naczynkami krwionośnymi.

Skład: kwiaty i kora kasztanowca, nagietek, ruta nostrzyk żółty, olej z pestek winogron, olej arganowy, olej jojoba, olej czarnuszkowy, masło Karite, wosk pszczeli.

Skład INCI: Vitis Vinifera Seed Oil, Butyrospermum Parkii (Shea) Fruit Butter,  Symphytum officinale  in Olea Europaea,  Melilotus officinalis  in Olea Europaea, Calendula Officinalis in Olea Europaea,  Aesculus Hippocastanum (Bark and Flower) in Olea Europaea, Argania Spinosa Kernel Oil , Simmondsia Chinensis (Jojoba) Seed Oil , Nigella Sativa Seed Oil , Ruta Graveolens  Extract  Arnica Montana Flower Extract, Cera Flava, Tocopherol Acetate

Purite, Oleum Zdrowe Naczynka, 30 ml